środa, 26 marca 2014

O czym by tu skrobać w necie?

Witajcie! Zbierałam się długo, aż w końcu się zebrałam. Do pisania o tym, co mnie nurtuje, ale i cieszy w naszej rzeczywistości. Zwłaszcza jeśli chodzi o zdrowotne (i wprost przeciwne) zachowania ludzi dokoła mnie. Jestem osobą, która optymistycznie wierzy, że marzenia się spełniają. A jednym ze sposobów na ich realizację jest zdrowy tryb życia, poszanowanie swojego ciała, umysłu i ducha. I o tym tu będzie.


O tym, jak od małego wpajać zdrowe nawyki żywieniowe


O cukrzycy, jej zapobieganiu i leczeniu, bom żona Cukrzyka :)


O tym, jak bardzo papierosy są do d...


O karmieniu piersią, intuicji i moim macierzyństwie


O tym, co mnie na co dzień inspiruje, daje mi siłę i motywację do tego, by żyć lepiej


No więc GO! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz